Saturday 7 May 2022

Fietsen zonder hulp

6 Mei 2022

Deel twee....

De fiets gepakt en.....wilde fietsen. Gisteren alleen nog maar op het schoolpleintje van de buren rondjes gereden, maar vandaag had ik grootste plannen.

Spring op de fiets en nog voor ik de weg opging, rare geluiden, ik denk wederom de ketting. Gisteren ook al geklaagd en meteen vanmorgen kwam al iemand helpen van Fa. Slager, Kloosterakker. De services zijn goed.

Maarrr, ware het niet, dat ik met grootse plannen onderweg wilde en meteen weer malheur had. 

Wat sneu voor dit ouwe mens.

Dus weer gebeld en zo ik al zei, de services zijn goed en kwam wederom hulp van Fa. Slager en verhielp de ellende.

Of ik nog zou durven?

Jazeker, al mijn moed bijeen geraapt, rechtuit de afrit af met een lage stand van de e. en daar ging ze, trots als een pauw.

Eigenlijk hetzelfde gefietst en op het fietspad geen enkel probleem, ook niet op een stukje achter de garage en dat voor het fijne gevoel een paar keer rond en daar ging ik weer.

Richting huis. 

Vingers op de rem, goed uitkijken, even de breedte van het vehikel in de gaten houden en richting huis.


Zo ik het schrijf, klinkt het als een hele rit en ... dat was het ook wel voor mij. Meteen de oprit op over twee inritten en alla....daar ging ze en het ging prima. Mezelf overwonnen.

Ik denk Henriëtte, dinsdag de laatste les? Of zullen we er drie van maken?

Tot zover bedankt, je hebt me over de streep getrokken. Je bent geweldig.

èFVé

No comments:

Post a Comment