Saturday 20 April 2024

Tulpen....

20 April 2024

Voorjaar tulpentijd...

Van mijn schoondochter kreeg ik 7 foto's waar ik werkelijk van moest kwijlen...

Tulpenvelden en zo dichtbij...Ooit was ik tijdelijk een inwoner van Rolde en ontdekte ze...

Maar...wat ik nu mocht zien. In de mooie dagen met zon en hoge temperaturen werden deze foto's gemaakt. 

Rolde, wat ben je mooi en...mijn schoondochter is er ooit geboren. 

Zo mooi, zo prachtig...

Zelfs onze zoon is te zien, oftewel zijn auto. 

Dat maakt de foto voor mij nog mooier. 

Helaas verwacht ik niet dat er nu nog vooel over is van al dat moois..

De regen kwam en vernietigde alles..

En hier de laatste foto van een deel van de auto en de tulpen....

Toch wilde ik deze schoonheid delen met wie maar wil. 

Dankjewel Jo, je hebt me heel blij gemaakt...

Liefs Froukje


 


 

No comments:

Post a Comment