Tuesday 26 March 2024

De Bank...

26 March 2024

Mijn geliefde...Sorry, onze geliefde 3-zits bank...

Ik kan je melden, die heeft veel meegemaakt. Al tig jaren bij ons den dienste geweest. 

Eenmaal even in onze garage gewoond, maarrr er is gehuild zonder tranen. Dat kan, dat kan echt...

De Heer des Huizes was zelfs in protest tot hij wel moest toegeven. 

Het gebeurde gewoon...

Na een werkloos leven kwam hij weer liefdevol terug. 

Ik denk, hij heeft het me vergeven, want zitten en zelfs liggen voelde wederom goed, beter, best! 

Ongelooflijk lang is hij tenslotte mij nog heeeeel lang tot dienst geweest en uiteindelijk nog bij onze dochter beland. Ik hoop dat er nog foto's zijn. 

Maarrr wegens oudheid, zelfs slijtageplekken moest hij ook daar het toneel verlaten.

Ik lees net, hij wordt verbrand, nadat ie eerst door de molen der verderf is gegaan. Gelukkig is daar een foto van. Kijk en huiver. 

Het was maar een bank...maar wat voor een bank. Wat hij heeft meegemaakt, maakt menig mens niet mee. 


Na dit gemeld te hebben, neem ik liefdevol afscheid van onze zwarte, leren bank en maak een diepe buiging. 

Mijn dank is groot. 

eFVe 


No comments:

Post a Comment