Thursday 21 March 2024

Tuinland...

22 March 2024

Tuinland...

Vandaag ging ik met mijn enige, echte schoondochter op jacht naar mooie bomen, struiken en plantjes. 

We slaagden op alle fronten. 

Eerst geluncht. Foto van de plek aan beide kanten. Eten niet zichtbaar, maar wel heerlijk. Het LEEK veel te veel, maar al pratend en genietend bleef er niks over.

Overheeeeerlijk!

Ook geslaagd met planten, struiken en boompje...geen foto's helaas. 

De tijd vloog voorbij. Onderweg naar huis kwamen we langs de Aldi en ik kraaide het uit. Wat wilde ik daar graag even winkelen.

Jo ging akkoord en kochten we beiden nog boodschappen. 

Heerlijk, achterlijk, dat wel, dat ik daar al heel blij van werd. 

Zo ben ik altijd al geweest en ik denk zo zal ik wel blijven. 

Lieve Johanna, het was heerlijk, eerlijk... Wat kochten we? Je mag er naar raden.

Simpele ziel, naam Froukje Vogelzang. Thuis van weggeweest, voeten omhoog en lekker luieren. 

XXX FV 






No comments:

Post a Comment