Tuesday 20 February 2024

Verstopping...

20 Februari 2024

Verstopt douche-putje. 

Al tijden zat ik met een verstopt douche-putje. Wat een geklooi. Allerlei hulpmiddelen geprobeerd, tot ik besloot me dan maar te behelpen. 

Maarrr ik bleef er wel over zeuren, totdat zoonlief me uit de brand hielp en me een telefoon nummer gaf. 

Hij kwam, zag en overwon. Dus....moeilijkheden met douche putjes, wasbakken of dergelijke? Bel mij en ik geef je de oplossing. 

Nee, we noemen geen namen, namen noemen we niet. 

Dankjewel, ik kan weer douchen. Wat wel een handige tip was?

Mijn dochter belde onderwijl en zei: "Je kunt weer douchen, maar wacht even totdat die meneer weg is..."

Dat heb ik gedaan...

Dankjewel, in eerste instantie mijn zoon met direct daaropvolgend mijn dochter. 

Ik kan niet zonder hen. Mijn dank is groot...

èFVé

No comments:

Post a Comment