Monday 17 May 2021

13 - 14 - 15 Mei 2021

13 Mei 2021

Mijn zus haar geboortedag.

Ik deelde veel met haar en heb inmiddels een behoorlijke band opgebouwd met haar kinderen. Met hen bestorm ik de inbrengwinkels. Een beetje grof uitgedrukt, maar toch....

Eens per maand is de bedoeling. We wachten af, of dat blijft lukken.

Gisteren nog een leuk contact met Ronald gehad en ook deze avond ging ik weer vroeg naar bed. M’n spieren zijn lastig, of m’n ouwe botten. In de nacht spelen ze op en zodoende zit ik ook ‘s nachts wel achter de computer om even weer een ander houding aan te kunnen nemen.

Daarna sliep ik als een (ouwe) roos.

Het is Hemelvaartsdag, een vrije dag voor velen. Het lijkt mooi weer. Ik zou zo zeggen, doe er wat mee, Froukje.

M’n plan was op de fiets te gaan, maar koos toch voor een wandeling. Sonja ging naar Anne en ik ging zover mee en ging te voet terug.

 Het werd 2 1/2 km. niks meer en niks minder.

Nu heb ik nog een lekker hapje staan en daarna is het heerlijk rusten.

14 Mei 2021

Ik sta al moe op en de dag moet nog beginnen. Wat bezielt me, wat is er met mij aan de hand? Misschien deze keer echt spierpijn van m’n wandelingetje van gisteren? Ik mag het hopen, dat gaat weer over.

De dag ging verder wel goed, vanmiddag naar Anne geweest. Gisteren met Sonja tot het gebouw en terug gelopen. Sonja was alleen naar Anne. 

Vandaag bracht ik de was en zo krijgt ie ook wat meer bezoek, dan dat ik altijd met de kinderen ga immers.

Zat trouwens niet veel leven in en wat ie vertelde, was geen mouw aan vast te knopen. En die eeuwige frons tussen z’n ogen, dan loopt alles niet zo goed.

Meer dan proberen hem aan de praat te krijgen kun je niet. Er was volgens hem weer van alles fout.

Ik laat het maar zo. Maandag gaat Ronald weer, misschien is alles dan weer anders.

Mijn eten staat op, witlof deze keer met een worstje/aardappel en rode paprika voor het er leuk uitzien. Misschien nog iets van kaas? Wel lekker.

Vanavond The Voice kids op TV, dus sluit ik voor nu. Daar kan ik niet bij weg. Het voelt of ze speciaal voor mij zingen.

Morgen is er weer een nieuwe dag.

15 Mei 2021

De trouwdag van m’n zus en zwager. Dat vergeten lukt echt niet.

Vandaag helemaal geen echte plichten, de dag is van mij, nog geen zon.

Morgen ZONdag, we wachten af, of hij/zij er wat mee doet. Ik neem nu m’n rust.

Zo ik meldde, de dag is van mij. Helaas heb ik er NIKS mee gedaan. Was koud en huiverig.



Ik ben naar bed gegaan en het is inmiddels over vijf uur.

Een misse dag dus. Ik ben nog koud. Toch even een hapje eten en voor nu sluit ik deze dag af.

Het is een mislukte dag geworden.

èFVé/ FrAn

 

No comments:

Post a Comment