Saturday 29 May 2021

Maak me druk om niks...

28 Mei 2021

Maak me druk om niks.

Iedere dag maak ik me weer druk om m’n kleding.

Dan moet ik denken aan de reclame voor/over kleding voor kindertjes, waarop ze schrijven: 

“Wat trek je ze morgen weer aan?”.

En wat heel dom is, ik draag in de Jumbo een mondkapje en vergeet ‘m daarna af te doen.

Kom er hier achter, doordat Sonja belde en ik zo niet kon praten.

Stom mens.

Wat heel leuk was, Anne vroeg, of ik met de auto was. Ik zeg: “Nee, die hebben we immers weg moeten doen?”.

Hij beaamt het en vraagt: “Hoe ben je hier dan? Met een driewieler?”.

Leuke dingen voor de mensen. Ik heb hem beloofd, als m’n tweewieler me niet meer bevalt, ik zal kiezen voor de drie-wieler.

Hij was weer tevreden...

Een gezegde: Beter een beste buur dan een verre vriend.

Voor mij geldt, beter een verre vriend dan die beste buur.  Dan wel strikt genomen.

Buurvrouwen? Wat wil je, vrouwen, ze zijn net even anders dan mannen in de buurt. Buurvrouwen mogen blijven.

Koffievisite....

Na een lang stilzwijgen door Corona namen we de draad weer op en ik zal je vertellen....

Het was supergezellig en spraken we zelfs af in Juli een ritje van ongeveer 20+ kilometers te fietsen naar een camping, waar één der buurvrouwen dan kampeert.

èFVé

 

No comments:

Post a Comment