Monday 10 May 2021

7 - 8 - 9 Mei 2021

7 Mei 2021

Alweer vrijdag vandaag, de dagen gaan snel, soms is dat fijn en soms te snel.]

Het is, hoe je je voelt.

Zondag-moederdag en een nieuwe afspraak zit alweer in m’n broekzak. Gisteravond bij SonJan en zondag bij RoJoDes. Ik voel me zeer vereerd. De voorpret is er al.

Ro/Jo/Des betekent Ronald, Johanna en ons aller Desmond. Ook wel Ro/De/Jo genoemd.

De stoelen zijn gehaald, de andere nog niet terug. Ik was er niet. Ben weggeweest en het voelde goed, harde wind, maar daar geeft de e-fiets niks om.

De dag zit erop.

Voice-kids gezien en dat is zo leuk/lief, zelfs soms emotioneel.

Die kleine bekjes horen en zien zingen. Ook het commentaar, ze zijn zo goed, was een fijne avond.

Met een goed gevoel duik ik in bed en droom m’n mooiste droom. Dat hoop ik.

Ik nam er een blikje cassis op. Chips erbij, moet kunnen.

8 Mei 2021

Niet vroeg opgestaan, is ook niet nodig. Verwacht geen bijzonderheden.

Mijn nacht was goed, bijzonder goed. Op een paar plaspauzes na aldoor geslapen, lekker warm zelfs.

De dag is ruimschoots begonnen en ik wil er alsnog deel van uitmaken, dus Froukje, aan de slag.

Later in/op de morgen nog een prettige woordenwisseling met neef, zoon, kleindochter en dochter. Was erg fijn. Soms word ik erg verwend, soms moet ik mezelf verwennen.

M’n slow-cooker kookte vandaag m’n kippensoep met wat extra ingrediënten. M’n overbuurvrouw  bracht ik een bakje. Soep is haar lekkerste eten, vandaar en deze keer was het top, al zeg ik het zelf.

En nu is het Zaterdagavond en weet ik al, wat ik ga zien op TV. Verwacht er veel van.

9 Mei 2021

Moedersdag. Al gevierd bij SonJan en vandaag bij Ro/De/Jo. Wat geweldig.

En laat ik voor het eerst na Anne’s opname pas om 10 uur wakker worden.... Gelukkig nog geen mail of iets dergelijks van de v.d. Meulens/Takens, zodat ik snel gedoucht heb en (bijna) gereed ben.

Het wordt warm, heet zelfs....Ik durf het nog niet te geloven en trek toch maar normale kledij aan.

Voor zover vandaag. Later meer.

De warmte bereikt ons, denk ik, niet eens. Ik hoor al donderen. Donkere luchten komen onze kant op.

Doe de computer uit.

Werd verrast met een brunch bij de v.d. Meulen/Takens.

 

Nog TV gezien met racen van Max Verstappen. Weet alleen niet, wie gewonnen heeft. Snel Ronald even appen.

Toch nog een geweldige Moederdag gehad. Niks te klagen, witte tulpen van RoDeJo en nog een prachtig paars boeket van SonJan.  Sonja kwam me halen en naar huis brengen.

Het is nu half zes en zit ik te bedenken, wat eet ik vandaag? Soep is voor morgen. Patat? Jaaaaaaaah, patat, eenvoudig en lekker, rauwkost erbij en heel misschien nog een kroket? Toe maar, het kan niet op.

Ook aan Moederdag komt een eind.

Kindertjes van één Vader, dank jullie wel...

èFVé/ FrAn


No comments:

Post a Comment