Friday 3 April 2020

Douchen en beren...

1 April 2020

Nog geen plagerij ondervonden, maar heb m’n tablet ook nog niet open. Even de rust zoeken en vinden.

Douchen kon vanmorgen in alle rust, geen commentaar gehad.

Bordje pictogram douchen verplicht [3423.A3] : Pictogrammenwinkel ...
De koffie is op en we gaan vanmiddag misschien een rondje. 

Ook mag ik een beer halen bij Ronald. Een beer om jonge kindjes hun puzzeltocht te verwezenlijken. In Amerika zag ik m’n nicht al meedoen en in Friesland is het ook al in volle gang.

Je moet wat verzinnen om kindjes naar buiten te lokken. Gisteren wandelden we langs de Vaart en zag ik bij m’n vriendin ook een beer voor het raam. Goed zo Jenny, ik volg je voorbeeld.



De beer, die ik mag halen, is van Desmond en oma mag ‘m lenen. Hij heeft ze sinds lange tijd niet meer nodig, dus komt dat goed uit.

We gaan lunchen...

Die zit er weer in en dan is het theetijd en gaan we Ronald pesten. Twee beren gekregen en zelf heb ik nog een ini mini beertje, gekregen van nicht Gea, jaren geleden. Overdag siert ie m’n bovenraam (bijna niet te zien) en ‘s nachts gaat ie mee naar bed. Zo lief. Ik zet ze allemaal voor het raam, Drie ramen, wel te verstaan.

Dat wordt/is een verrassing.....

Na Ronald en z’n werk nog een klein blokje om en we zijn weer thuis. Was even weer leuk, even wat anders.

2 April 2020

Gisteravond kwam Sonja nog even wat boodschapjes brengen, zo fijn. Ook heeft ze nog oefeningen gedaan met Anne. Met mij lukt het niet zo best. Vandaag slaan we over, hooguit via het trapstel met armen en/of benen, dat kan en mag altijd. De beren staan voor het raam en straks maak ik de foto.

Hier de foto’s van de beren, eentje werd een zoekplaatje.
Het lijkt een stralende dag te worden. M’n vriendin is jarig, maar ik kan haar niet bereiken. Niet normaal, maar ook niet per telefoon.

Ze is foetsie? Het mag?

Onze koffie gebruikten we met Ina, Anne’s was-hulp. Ze mocht zelfs z’n haar wassen.

Het tweede kopje hielden we privé en aten er samen een stuk Paas-stol bij en die was/is me toch een boel lekker. De hulpen willen bijna nooit iets bij de koffie, behalve Kisten en zij moet er nog van groeien. Een mooie slanke lange den met een lange blonde paardenstaart.

Het lijkt mooi weer, maar de temperatuur moet nog groeien en de wind mag wel minder als wij het voor het zeggen hebben.

Tot hier en niet verder.

FRAN

No comments:

Post a Comment