Friday 17 April 2020

Mopperen en knuffelen...


16 April 2020

Het gaat steeds beter, maar ben snel moe.

Wat doe je eraan?

Mopperen, als niet alles gaat zo dit monster wil.

Daarna heb ik spijt en knuffel mijn Demente man. 

Heerlijk vindt hij het.

Ik wil en moet naar buiten met dat mooie weer. Ook voor Anne is het goed, maar vandaag stond z’n hoofd er niet naar.

Ik schijn niet tegen m’n verlies te kunnen, wil beslist naar buiten en dan heb je het ge-mopper weer.




Ik kan nadien wel aan het knuffelen blijven.

Pak jezelf aan Froukje, denk ik dan en het lukt je zonder mopperen.

Wat opeens lukt, Anne wil wandelen. Hoe heb ik het nou? Geweldig. Snel even mijn hondje uitlaten, Anne ook de zijne en dan op stap.

Tot twee keer toe, ook al kostte het enige moeite, het was de moeite waard.

Geen gemopper meer.

En zo begon en eindigt deze zonnige dag.

XXX FRAN

No comments:

Post a Comment