Saturday 18 April 2020

AaHa...


17 April 2020

Pas een appje ontvangen, Sonja komt kwart voor....de boodschapjes brengen, boodschapjes van AaHa.

Daar koop ik nooit veel, voor mijn gevoel boven m’n budget. Soms zijn de reclames zo goed en nu maar hopen, dat het Sonja gaat lukken.

appeltaart folder aanbieding bij Lidl - details
Hier konden we niet omheen....
Inmiddels zijn er alweer andere dingen (bijna) op en maak ik me zorgen, of we de volgende zaterdag halen. 

Vast wel, maar langs het randje.

Laat de Corona snel versoepelen, zodat Anne weer, als is het maar één dag, naar de opvang mag. Dan vlieg ik op m’n e-fiets weer naar de Lidl in Kloosterveste, geniet van de buitenlucht en doe m’n zo nodige boodschappen.

Ik zie er zo naar uit. Vrijheid blijheid, toch?



Het gaat Sonja zoveel tijd schelen en ik vind het zo fijn om het weer zelf te mogen doen.

Sonja kwam, zag en overwon. Aan alles is gedacht en het was weer dik voor mekaar. Ik mocht zelfs een rondje fietsen, maar bleef liever thuis.

Sonja deed oefeningen met Anne en dat ging weer super. Van mij neemt ie niet meer zoveel aan en zodoende heb ik Sonja wel erg nodig. Hij luistert naar haar.

Wandelen voelde hij weer niet zoveel voor en Sonja begreep m’n hint, toen ik er over begon en ze zei: “Twee keer daags wandelen, Pap, dat moet. Dat doen wij ook. Dat is goed voor je”. “En voor mij”, vulde ik aan.

Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen, ‘t flapte er zo uit.

En...we zijn twee keer wezen wandelen. Jammer genoeg onthoudt Anne heel weinig, dus zal ik morgen Sonja haar naam erbij gebruiken als ie weer z’n poot dwars zet.

Maar misschien is ie morgen wel weer in een heel andere stemming. Ik hoop het zo. Het lijkt nu, dat ik alles beslis, wat ook zo is natuurlijk. Het voelt niet goed voor hem.

De boodschappen van Aa Ha zijn goedgekeurd en Sonja heeft m’n lijstje van bijna ontbrekende dingetjes wel mee genomen. Als zij  ook iets van Lidl nodig hebben, oeps, dan neemt ze de mijne ook mee. Zo fijn.

Voor vandaag is er verder geen nieuws te melden en eigenlijk ben ik heel tevreden met deze dag.

Aan alles is gedacht en de benenwagens hebben weer een lang traject afgelegd, dankzij Sonja.

XXX FrAn

No comments:

Post a Comment