Monday 20 April 2020

Een luie dag...


19 April 2020

Vanmorgen behoorlijk aan m’n achterste poot moeten trekken om nu zover te zijn, dat ik op m’n lauweren kan rusten.

Anne had een luie dag. Vanmiddag oude sport op TV gezien. Eigenlijk sliep hij bijna de hele tijd. Er is maar weinig meer, wat Anne werkelijk boeit.

Wandelen? Even niet, Anne denkt aan vanavond en dat ken ik, dan is er wel weer iets op TV om ervoor te zitten slapen.

Jammer. Zo’n mooie dag gisteren en nu lui in de stoel hangen.

Als je deze twee dagen deelt door twee, dan is het een middelmaat, dus zou ik er tevreden mee moeten zijn? Dat kan ik slecht. Onze afspraak is nu, wandelen om vier uur.

We zullen het zien en beleven.

De was hangt te wapperen, het waait behoorlijk, misschien krijg ik het droog. Het ophangen brengt nog steeds problemen met zich mee, dus eraf halen zal niet minder lastig zijn.

Tja, gewassen moet er worden. Drie keer per week komen de was-dames en dan gaat iedere keer de hele prut in de was, dus in een week wasgoed genoeg.

En dan te weten, dat we beiden veel kleding over elkaar dragen, nog steeds. Geselecteerd in twee groepen is het toch best veel met het mijne erbij. Gelukkig strijk ik niet meer.

Laat ik het vandaag dan maar een luie dag noemen, in ieder geval voor Anne.

FRAN

No comments:

Post a Comment