Tuesday 28 April 2020

Koningsdag...


27 April 2020

Koningsdag/Oranjedag.

Feest? Waar?

Hier is de boel weer redelijk rustig. Gisteren was geen goeie dag. Mijn blog is niet gestuurd, naar niemand dus.

Vandaag stofzuigt Ilona weer de boel en doet meerdere klusje, we drinken koffie, praten over van alles aan elkaar en heerlijk, ik voel me zo opgelucht.

Ik weet nog niet, wie ik vandaag ben, toch zijn we niet in oorlog. Mocht vanmorgen Anne wassen, z’n bed verschonen, de was doen. Ilona helpt, waar het kan.

Deze dag geen Oranje-kleding aan, zelfs Anne niet. Staat even m’n hoofd niet naar. De Koning viert z’n feest wel zonder ons.

De Corona belet iedereen om uit z’n dak te gaan.

Wel leuke appjes gekregen, lang leve de lol.

Toch nog iets van Oranje.

Ons overkwam nog een enorme verrassing. Dochter Sonja kwam met twee Oranje. 

Tom Poezen aan en wij hebben ze heerlijk opgegeten, zie foto.

Bovendien heb ik een eindje mogen fietsen en Sonja ging met haar Pap wandelen.

Voor elk wat wils.

Zo is deze dag weer omgevlogen, mooi weer bovendien en de was is droog.

Wie doet je wat?

FRAN

No comments:

Post a Comment