Saturday 11 April 2020

Paarsen...


12 en 13 April 2020

Paarsen...

Eens per jaar vieren we Paarsen. Maar dan ook echt Paarsen. Dat tref ik, het is m’n lievelingskleur.


Ik ben de naam vergeten, maar deze prachtige paarse bloemen hingen echt aan huizen, stonden in tuinen in Portugal.

Dit moest ik even delen, vooral tijdens Paarsen. Daar kun je niet omheen.

Deze boom groeit in Australië, ook wonderschoon. Ik kan er niet genoeg van krijgen. In Australië woont onze Greet/Grytsje. 
Maar .... in Amerika wonen Gea en Yvonne en daar zie je ook paarse bomen.
Dan nog familie op een Engels eiland. Ook daar groeien wellicht paarse bomen? Onze neef Albert en zijn vrouw leven er al lang en gelukkig.
 
Deze afbeelding vond ik op Google, kon helaas niet ontdekken, dat dit groeit op Isle of Wight, mooi zijn ze wel. 

En dan nog in ons eigen kikkerlandje, daarvan weet ik zeker dat er veel paars te vinden is.
En dan tot slot de Drentse hei, daar wonen wij persoonlijk het dichts bij. 

Paarser kunnen we het niet maken.

Voor een ieder Vrolijk Paarsen. 

Ook wij doen ons best, al mogen we niet van huis om al dat moois te bewonderen.

FRAN

No comments:

Post a Comment